Lightspeed POS Thuisbezorgd koppeling

Lightspeed & Thuisbezorgd.nlMet onze officiële Lightspeed Thuisbezorgd koppeling worden al je bestellingen vanaf Thuisbezorgd.nl direct in je Lightspeed restaurant kassa geplaatst. Geen extra apparaten, software en kabels meer nodig. Je verstuurd via ons systeem eenmalig je volledige menukaart direct door naar Thuisbezorgd.nl en kunt daarna beginnen met het ontvangen van meer bestellingen via Nederlands grootste eten-bestelsite.
Doordat alle bestellingen direct in de Lightspeed Restaurant kassa worden verwerkt heb je geen dubbel werk. Er is een overzicht met alle bestellingen, voor afhaal- en bezorgbestellingen. De Lightspeed POS geeft automatisch melding zodra er weer een nieuwe bestelling ontvangen is.

  • De officiële Thuisbezorgd koppeling voor Lightspeed
  • Alle bestellingen vanuit Thuisbezorgd.nl direct in de kassa zonder dat hier extra hardware of software voor nodig is
  • Zelf aangeven welke producten en toevoegingen er op Thuisbezorgd.nl aangeboden worden
  • Automatische opbouw van gasthistorie met bestelgeschiedenis in Lightspeed
  • In een oogopslag inzichtelijk welk kanaal extra omzet genereerd
  • Eenvoudig op te zetten, via ons Thuisbezorgd.nl dashboard kun je de menukaart direct versturen naar Thuisbezorgd.nl

Prijs:
€ 35,-  p/m (excl. btw)
Bij facturering per jaar, inclusief alle updates en ondersteuning bij het inschakelen

Veelgestelde vragen

Werkt de Thuisbezorgd koppeling alleen in Nederland?

Nee, onze officiële Thuisbezorgd koppeling werkt voor alle portalen van Takeaway.com. Het werkt dus ook voor klanten uit Duitsland en België die gebruik maken van een van ander lokaal portaal waarop jullie restaurant is aangesloten.

Wij werken al samen met Thuisbezorgd moet het menu dan toch nog worden doorgestuurd?

Als u al een menu op Thuisbezorgd heeft staan dan zullen wij, in overleg met Thuisbezorgd, alle koppelcodes toevoegen.

Hoelang duurt het om deze koppeling te activeren in ons kassasysteem?

Reken ongeveer een week na het moment van aanvragen. Dit is een beetje afhankelijk van de grootte van de menukaart en de planning bij ons intern.

Hoe weet ik dat er een nieuwe bestelling is ontvangen?

Je kunt instellen dat er een geluid wordt afgespeeld zodra er een nieuwe bestelling wordt ontvangen.
Tevens zie je in het tafeloverzicht, rechtsboven in een nummer verschijnen/oplopen met het aantal nieuwe online bestellingen.

Wordt de status van een bestelling doorgegeven aan thuisbezorgd zodat mijn klant op de hoogte is?

Gedeeltelijk. Lightspeed kent momenteel alleen de statussen nieuw, geaccepteerd en afgeleverd. Een order is nieuw zodra deze zichtbaar is in de kassa, nadat deze is geaccepteerd door een medewerker krijgt deze de status geaccepteerd. De Thuisbezorgd koppeling wordt voor gebruikers automatisch uitgebreid met de nieuwe mogelijkheden zodra deze in Lightspeed beschikbaar zijn.

Is het mogelijk dat ik bestellingen automatisch uitgeprint worden als deze ontvangen worden?

Helaas is dat op dit moment technisch nog niet mogelijk bij Lightspeed. Zodra deze mogelijkheid er is zal de integratie automatisch worden bijgewerkt.

Wat gebeurd er met de bestellingen als ik geen internet verbinding meer heb?

Lightspeed is een “Cloudbased” kassa. Dat betekent dat de bestellingen wel geplaatst zullen worden. Echter zal de iPad op dat moment niet worden bijgewerkt en kunnen de bestellingen niet geaccepteerd worden.
Als je via een mobiele telefoon toch toegang hebt tot het internet kun je via het Dashboard van Thuisbezorgd.nl de bestellingen zien binnenkomen. Je dient deze dan later af te handelen in Lightspeed.
Heb je helemaal geen toegang tot internet dan kun je het beste contact opnemen met Thuisbezorgd om (tijdelijk) het online accepteren van bestellingen stop te zetten.

Wat gebeurd er met een bestelling als deze niet afgeleverd kan worden bij mijn kassa?

Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen maar mocht het voorkomen dat een bestelling door ons niet afgeleverd kan worden dan wordt u gebeld door Thuisbezorgd met de bestelling.

Wat gebeurd er als er ergens een storing is?

Op het moment dat een bestelling niet binnen een aantal minuten geaccepteerd wordt in Lighspeed neemt Thuisbezorgd.nl contact op met het restaurant met de bestelling.

Wat gebeurd er als ik een bestelling krijg met producten die niet (meer) in Lightspeed staan?

Deze bestelling zal worden geweigerd en Thuisbezorgd zal telefonisch contact met het restaurant opnemen met de vraag wat de reden is.

Wat gebeurd er als een product wordt besteld maar ik heb deze niet meer op voorraad?

Het restaurant is zelf verantwoordelijk voor het voorraadbeheer. Zolang een product te bestellen is via Thuisbezorgd zal deze worden geaccepteerd in Lightspeed.

Komt de omzet van Thuisbezorgd ook in de dagrapporten?

Ja, het wordt net zoals alle handmatig ingegeven orders verwerkt in alle rapporten.
Daarnaast kunt u de bestellingen van thuisbezorgd filteren zodat u precies ziet hoeveel omzet u via thuisbezorgd binnen heeft gehaald.

Is het mogelijk om in Lightspeed een rapport uit te draaien met de omzet van mijn Thuisbezorgd orders.

Alle orders die via deze integratie worden verwerkt worden aangemaakt door “apiUSER”. U kunt dit als filter op uw rapporten gebruiken.